Warunki sprzedaży
Aktualizacja: 28.02.2024
CENY
- Wszystkie ceny w cennikach i panelu B2B na stronie https://b2b.easy-surfshop.pl podajemy brutto, co oznacza, że zawierają one podatek VAT w wysokości 23%.
- Obowiązującymi cenami są te z panelu B2B.
- Ceny mogą ulegać zmianie, a wraz z aktualizacją nowych cen w panelu B2B, stają się one obowiązujące bez dodatkowego ogłoszenia.
- „Cena detaliczna B2C” (zwana też RRP) jest to sugerowana cena sprzedaży dla ostatecznego odbiorcy. Pojawia się ona w panelu B2B jako informacja wspomagająca.
- Przystępując do współpracy z EASY-surfshop B2B nabywasz prawo do zakupów w cenach dla Dealerów, czyli „hurtowych”, nawet gdy Twoje zamówienia dotyczą pojedynczych ilości. W naszym przypadku wyjściową cenę hurtową określamy jako "Cena Dealer B2B".
- W panelu B2B obowiązującą Ciebie ceną jest „Twoja Cena”. Jest to ostateczna cena do zapłaty, zawierająca przysługujące Tobie rabaty.
- W przypadku wyprzedaży posezonowych lub okresowych promocji, rabaty obliczane są od „Cena Dealer B2B” i wpływają na wysokość „Twojej Ceny”.
RABATY ZA PRE-ORDER
- Twój rabat obowiązujący na dany sezon wynika ze złożonego pre-orderu.
- Im większy pre-order, tym większy rabat na sezon na domówienia.
- Pre-orderować można dowolny asortyment z bieżącej kolekcji. Nie ma znaczenia marka czy kategoria towaru. Możesz złożyć zamówienie na produkty tylko jednej marki, a i tak rabat na domówienia zostanie przyznany na wszystko.
- Uzyskany rabat za pre-order obniża „Cenę Dealer B2B”, dlatego „Twoja Cena” jest zawsze niższa.
- Uzyskany rabat za pre-order obowiązuje również na towary przecenione.
ZAPŁATA, TERMINY, RABATY ZA PŁATNOŚĆ
- Termin płatność za pre-order wynosi 60 dni.
- Pre-order przedpłacony do wyznaczonej daty skutkuje dodatkowym skontem w wysokości 2,5%.
- Termin płatności za domówienia wynosi:
- 7 dni, w przypadku gdy nie mamy od Ciebie pre-orderu;
- 30 dni gdy mamy od Ciebie pre-order.
- Domówienia opłacone w panelu B2B przez Przelewy24 (szybkie płatności, blik, karta) skutkują dodatkowym skontem w wysokości 1,5%.
- Możesz skorzystać z elastycznego kredytu kupieckiego 1,5% na 30 dni pod warunkiem złożenia pre-orderu na określoną w Tabeli rabatowej wartość.
- Istnieje możliwość zapłaty "za pobraniem", tj. u kuriera, do wysokości 6.000 zł.
- Istnieje możliwość zapłaty gotówką (do wysokości określonej przepisami) lub kartą przy odbiorze własnym w naszym biurze w Poznaniu.
- W przypadku niewywiązywania się z terminów płatności lub gdy posiadasz niekorzystną historię współpracy, w każdym przypadku możemy zażądać przedpłaty.
DOSTĘPNOŚĆ I MAGAZYNY
- Prowadzimy sprzedaż towarów zarówno z naszego magazynu w Poznaniu (POZ), jak i z magazynów zewnętrznych dostawców (EXT). Panel B2B prezentuje szczegółowe informacje o dostępności w obu przypadkach.
- W pierwszej kolejności realizowane są dostawy z magazynu POZ, gdzie termin realizacji wynosi najpóźniej jeden dzień roboczy.
- Jeżeli Twoje zamówienie dotyczy towarów dostępnych na magazynie naszego dostawcy, należy liczyć się z wydłużonym terminem realizacji, zależnym od sytuacji, który wynosi od kilku do kilkunastu dni.
- Istnieje możliwość zamawiania towarów poniżej stanów magazynowych, a termin realizacji jest uzgadniany indywidualnie.
WYSYŁKI I KOSZTY TRANSPORTU
- Towary dzielimy na te, które można wysyłać firmą kurierską i te, dla których ze względu na przekroczone wymiary ,musimy zaangażować firmę spedycyjną.
- Koszty wysyłki podawane są w koszyku.
- Koszty nie zwiększają się wraz ze wzrostem ilości towarów w koszyku. Płacisz tylko jeden podstawowy koszt transportu.
- Dealerzy, którzy złożyli pre-order posiadają niższe koszty wysyłki domówień.
- Dla zamówień powyżej 2000 zł wysyłanych kurierem nie naliczamy kosztów wysyłek.
- Istnieje możliwość realizacji zamówienia własnym rozwiązaniem logistycznym.
- Realizujemy wysyłki pod dowolny wskazany adres (dropshipping), jednak należy zadbać o poprawne wpisanie adresu i danych kontaktowych odbiorcy podczas procesu zamawiania.
- Istnieje możliwość odbioru własnego z naszego magazynu w Poznaniu, wystarczy zaznaczyć tę opcję w koszyku.
ZAMÓWIENIA, ZWROTY I WYMIANY
- Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny, na przykład w przypadku wykrycia nieprawidłowych cen bądź błędów technicznych.
- W obrocie B2B nie przyjmujemy nieuzasadnionych zwrotów. Prosimy o przemyślane zamawianie.
- Dopuszczalne są wymiany – np. na inny rozmiar. Wymiana odbywa się poprzez odesłanie do nas pierwotnego zamówienia i złożenie nowego. Koszty operacyjne ponoszą Dealerzy. Nie zwracamy również wpłaconych środków, pozostawiając je do rozliczenia przy kolejnych zamówieniach.
- W przypadku przedłużającej się realizacji zamówienia po stronie Dealera, rezerwacje na towarach utrzymywane są przez 7 dni. Jeżeli mielibyśmy wydłużyć rezerwacje – prosimy o taką informację.